3 sanningar

♦ Jag har väldigt lätt för att läsa av människor, typ se hur de känner eller hur de reagerar i olika situationer utan att de egentligen visar det. Det är riktigt konstigt, men det har alltid varit så.
 
♦ När jag var yngre skulle jag smsa mamma från min morfars mobil, var väl inte direkt särskilt teknisk av mig. På något sätt lyckades jag skriva in en text så varje gång han låste upp mobilen stod det "hej mamma, hur mår du? saknar dig, puss" med diverse stavfel, haha.
 
♦ Jag börjar fundera allt mer på att bli blond igen. Hade vitt hår när jag var liten, började färga håret när jag var 12-13 år gammal ungefär, och har sen dess varit brunett fram tills nu förutom ett år på högstadiet då jag blev blond igen. Kommer däremot inte färga det blont direkt, utan färgen ska få blekas ur mer innan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0