Truths about me

• När jag var liten skulle jag bli flygvärdinna, och flytta hemifrån när jag var 16. 
 
• När jag till exempel ska skriva en uppsats i skolan "skriver" jag den först i huvudet i flera veckor, och sen i allra sista stund skriver jag ner allt på papper. Då tar det inte lång tid alls, för jag vet ju redan vad jag ska skriva.
 
• Jag har stora framtidsplaner. Redan nu har jag ett sommarjobb och kanske även ett jobb senare på gång, det roliga är att det kommer vara i USA! Drömmen liksom. Mer om det kommer jag berätta när det blir aktuellt.


 
 
• Jag har svårt att släppa in människor helt i mitt liv, jag har helt enkelt svårt att lita på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0