Tävling med Lusen

Var så extremt otaggad på att tävla, Lusen hade varit så dryg på lektionen innan tävlingen så jag höll på att stryka mig. Beslöt mig för att vara med ändå och såg det mer som en träning. 
 
Tänk vilken tur att jag var med ändå! Lusen är den absolut roligaste ponnyn som jag tävlat, någonsin. Han var så otroligt fin på framridningen och folk kom fram och sa att han såg fin ut! Det var så roligt, och humöret var på topp när jag skulle in på banan. 
 
Överlag skötte han sig absolut över förväntan, han var väldigt fin genom hela travdelen och bjöd framåt. När vi däremot skulle fatta galopp körde det ihop sig, tror att vi fick totalt 2 galoppsprång på hela programmet. Men jag sket i det och red vidare, han var så himla fin annars så jag brydde mig inte speciellt. Fastän vi fick hela fyra nollor så fick vi 51% och en rosett! 
 
Fina fina Lusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0