Underbara fredag

Steg upp imorse efter 7 någon gång, struntade i att sminka mig och for till skolan för att ha dagens enda lektion. Så härligt! Klagar verkligen inte om vi säger så.
 
For ut och övningskörde med mamma, det var ett bra tag sen jag gjorde det så det gick väl inte jättebra i början. Efter ett tag gick det däremot bättre och jag började kunna hitta dragläget, så då körde jag till surf där jag hoppade av. Red Fille en stund i ridhuset, för någon vecka sen var han lite konstig, han skenade och bockade av barn. Idag skulle vi kolla om han betedde sig som vanligt eller om han fortfarande var konstig. Som tur var kändes han som vanligt!
 

Är kvar på surf, ska träffa Josefine och Emelie och få veta hur jag ska göra med ponnyerna. Ikväll väntar chokladfondue med Evelina, Elvira, Jessica och Ebba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0