Tillbaka igen!

Nu är jag tillbaka igen med en ny header och (förhoppningsvis) snart en ny design också. Mer än en månad sen sist och mycket har jag hunnit med! Det innebär nog några inlägg den närmsta tiden med bilder och så.
 
Annars så har jag sommarlov nu och livet känns härligt. Hänger med mina fina vänner, är en hel del i stallet och ute på betet, solar när tillfälle ges (vilket är typ aldrig hittills, sorgligt) osv. Fyller 18 på lördag så det känns super det också!
 
Tidigare i veckan var jag, Evelina och Jessica ute hos hästarna på betet. Vi hade tänkt ha en mysig kväll med prat och sånt men istället regnade det och vi fick typ hundra myggbett var. Men det var kul ändå! Har massor med bilder att visa men det får komma i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0