Tillbaka till verkligheten

Går inte så bra för mig att hålla mitt löfte om bättre uppdatering här haha. Skulle vilja ändra om designen och allt, har en idé till det men det får komma senare. Har iallafall haft ett a s g r y m t lov och har mått sjukligt bra. Umgåtts med världsfina människor och hittat på både det ena och det andra. Har massor med bilder att visa men det får komma i ett annat inlägg! Nu väntar skolan, bara några veckor kvar till jullov.
 
På söndag ska jag dessutom få tävla för första gången på ett halvår. Är så himla taggad men även nervös. Brukar inte vara nervös men det här är nog första gången jag går in helhjärtat för att satsa på vinst haha. Det är nämligen uttagning till tävlingssatsningen 2015 och jag vill så fruktansvärt gärna bli uttagen för ponnydressyren med Lusen. Håll tummarna för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0