Helt slut efter helgen

Alltså vilken överjävlig helg, på riktigt. Har jobbat på alla mina tre jobb hela helgen känns det som, skönt med pengar sen men just nu är jag fullständigt utmattad. Igår tog jag en promenad till stan innan jobbet, köpte lite småsaker såsom ett nytt nagellack från essie och en mascara till min kära moder. Såg finalen av melodifestivalen hos Jessica med henne, Elvira och Evelina och jag blev faktiskt glad över att Måns vann. Tror det kommer gå riktigt bra för honom i Eurovision, eftersom jag är en Eurovision-nörd råkar jag veta att startfältet i år hittills inte har några starka låtar alls!
 
Nu fortsätter jag kvällen i lite samma anda som resten av helgen, har två prov imorgon så natten lär bestå av betydligt mer plugg än sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0