Tvådagars







Oj jisses, vart ska jag börja... nu är det äntligen sportlov iallafall, vi firade ordentligt i helgen med tvådagars. 

I fredags förade vi hos Fanny med några riktigt fina tjejer, senare även killar, innan vi begav oss till five. Mange makers uppträdde och det var rätt kul, annars ingen speciell kväll. Vi gav upp efter midnatt någon gång och jag och Filip rörde oss istället till Ersboda där vi stannade lite för länge.

Igår samlade vi allihop i PRC och några fler för att gå på lokal när OMI skulle dit. Vi förade hos Lovisa och hade riktigt trevligt redan från början. En väldigt rolig kväll med bästa, finaste människorna och även många andra trevliga som man stötte på där! Bästa kvällen på väldigt länge.

Idag har jag mått pyton men det får man väl ta. Jag, Gabriella, Elvira, Linda och dahggen begav oss till max för att lyxa till det med godaste bakismaten. Så för att sammanfatta helgen så har det varit väldigt roligt med väldigt fina människor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0