Senaste dagarna

I lördags var jag på stan med Elvira och Gabriella. Kan visa sen vad jag köpte i ett annat inlägg!

Igår bestämde jag och Gabriella oss för att gå ut på en powerwalk. Vi gick till ica maxi och tillbaka vilket känns rätt ordentligt i benen idag men det var otroligt härligt!
 
Jobbade ett pass på apl idag vilket gick rätt trögt då det var väldigt många extra grejer just på min avdelning, en typisk måndag liksom. Men nu i efterhand känns det riktigt skönt. Skrev klart en inlämningsuppgift när jag kom hem och nu ska jag se lite serier. Imorgon har jag sovmorgon, två lektioner och sen ska jag åka och skriva på ett anställningsavtal. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0