Hemma i Sverige

Här ekar det tomt, man kan väl säga att min blogg har speglat mitt liv sen jag kom hem ungefär. Jag ska inte ljuga, jag var mer än lycklig när vi gick in på flygplatsen för att möta våra familjer och vänner. Jag hade verkligen längtat efter dom mer än jag trodde att jag skulle göra och det var på ett sätt skönt att komma tillbaka och se att inget förändrats här under tiden vi var borta. 

Jag hade planerat att vara lycklig och "arbetslös" i några veckor, den lyckliga delen höll i två dagar innan jag blev stressad av att inte göra något. Tack och lov har även den arbetslösa delen också försvunnit då jag igår började mitt nya jobb som säljare på Statoil Greenzone Ersboda. Mycket nytt att hålla i huvudet men nog kommer jag trivas bra där allt. 

Så lite så ser mitt liv ut just nu. Jobbar så mycket jag orkar och får, har en del nyheter på hästfronten som jag senare ska dela med mig av, mitt liv är rätt trist med andra ord. Mitt humör har förändrats i samma veva som vädret byttes från soliga 40 grader till regn, blåst och minusgrader om nätterna. 

Ändå har jag en del roligheter att berätta om, så som förra veckan då jag och några vänner tog bilarna upp till min stuga i fjällen. Det var skönt att få komma iväg lite och tänka på annat! Nu kliar det i fingrarna att beställa första bästa flyg ner till Alanya igen, om så för en vecka bara, men tyvärr är det rätt så kört för både min och Gabriellas del på den fronten. Men tillbaka ska vi, det är en sak som är säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0