5 sanningar

♦ Min farfar jobbade med att skriva matteböcker, och jag har som tur är ärvt lite av hans kunskaper. Haha, det lär jag behöva nu iallafall. När jag gick i 6års räknade jag i en mattebok för årskurs 4 på fritiden, bara för att jag tyckte det var kul. Den glädjen känner jag inte alls av längre.

♦ När One Direction-biljetterna skulle släppas var alla väldigt skeptiska till att jag skulle köpa. Det var ingen som visste helt säkert om dom kunde gå med mig, och ändå skulle jag köpa 4 stycken. Tänk vilken tur att jag köpte dom iallafall!

♦ Jag har åkt och kört skoter i hela mitt liv, och har längtat ihjäl mig efter att få ta skoterkortet. Några dagar innan nyår fick jag mitt nytagna skoterkort på posten, och nu kan jag köra med gott samvete ;)

♦ När vi skulle söka till gymnasiet var jag helt säker på sam först, och tyckte att ekonomi lät urtrist. Övertalades att följa med och lyssna på ekonomi när det var öppet hus på draggen, fastnade för det, och tvekade aldrig när jag väl skulle söka.
 
♦ Jag fullkomligt hatar höjder när det kommer till tivolin. Fritt fall och atmosfear och dom är alltså inget för mig haha. Däremot bergochdalbanor tycker jag är sjukt roliga, och sitter mer än gärna längst fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0