Fille i dressyrgruppen


Igår var det första ridlektionen i dressyrgruppen för mig! Fick rida Final, eller Fille som han kallas, och det gick riktigt, riktigt bra. Det var kul då jag aldrig ridit honom förut, och så bestämde jag mig för att rida barbacka. Det har jag inte gjort särskilt ofta den senaste tiden, och jag har så himla dålig balans så jag hade ställt in mig på att få tugga grus. Men det gick bra, och Fille var fin och väldigt mjuk. Det här kommer nog bli hur bra som helst!
 
Idag ska jag först och främst följa med Oliver till golfbanan inför tävlingen i helgen, och sen ikväll blir det premiär i andra ridgruppen. Jag, Elvira, Evelina, Ebba och Jessica har fått en egen ridgrupp på storhäst, vilket ska bli roligt! Har inte ridit annat än ponnyer särskilt mycket egentligen, förutom någon sväng i skogen och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0