Torsdag

Igår hade jag först skola, och sen åkte jag till stallet. Det var andra lektionen på storhäst, och det var den första "riktiga" lektionen. Förra veckan red vi ju till sjön och badade. Fick rida Aria och hade helt ställt in mig innan att hon skulle vara väldigt mjuk och att jag skulle få åka lite häst. Men icket, jag var väldigt trött efteråt då hon först var lite osamarbetsvillig, och sen när hon väl gav efter lite så hängde hon i tyglarna. 
 
Nej men det kommer bli väldigt roligt att få testa på lite storhästar nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh måste få följa med och kolla på storhästarna någon dag!!:)

2013-08-23 @ 18:46:29
URL: http://bbeccis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0