Tillbaka igen

Nu är jag hemma igen efter en vecka i Stockholm och några dagar hos Oliver. Börjar med stockholmsresan, vi och familjen Vinqvist bodde en vecka i Waxholm och hade det allmänt bra med typ Sveriges varmaste väder kändes det som. Två hööksbesök blev det för mig, och även en dag på Gröna Lund. Träffade Elvira där och vi åkte eclipse, den nya slänggungan 130 meter upp i luften. Riktigt härlig ändå, man såg typ allt! Annars åkte vi främst bergochdalbanorna och det var sjukt roligt. En dag kom Oliver och hans pappa och åt middag med oss, mysigt att träffa min fina❤

Och nu när jag kom hem så har jag bott tillsammans med Oliver hemma hos honom i några dagar. Har varit väldigt roligt och jag saknar honom nu när han är borta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0