Sol, bad och en hemsk flygresa

Nu är dag 1 på Kreta snart slut. Har haft en väldigt bra dag då vi bland annat legat på stranden och vid poolen, badat, ätit god mat och druckit iskall cola i baren. Hur grymt som helst och jag vill verkligen inte åka härifrån sen.

Hahah, angående flygresan hit... Jag måste ha slagit något sorts världsrekord i att tänka "jag kommer dö" flest gånger. Det var bäcksvart ute och egentligen ganska mysigt, för det enda man såg var ljuset av städerna och medelhavets öar nedanför. Men, vi blev även "jagade" av ett åskoväder och jag är verkligen livrädd för åskan. Fy fan alltså, satt nästan och grät av panik. Så det var en lättnad att äntligen få landa efter några hemska timmar, även ifall jag trodde att vi skulle krascha i havet. Haha, jaa vad ska man säga. Har inte varit flygrädd innan så jag fattar inte varför jag blir så rädd nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0