5 saker ni kanske inte visste om mig

♦ Jag skulle ha varit i Thailand när tsunamin kom år 2004. Vi hade först bokat resan så att vi skulle åka över julen, men mamma kunde inte få ledigt då så vi sköt upp resan några veckor. Dock så bokade vi om resan ett år när tsunamin kom.

♦ Jag tänker att allting är mycket jobbigare än vad det egentligen är. Det kan vara att baka en kladdkaka, svara på ett mail, gå ut med Jaxon eller ta ner ett glas från mitt rum. Det känns som om jag ska springa en mil ungefär, och det är himla jobbigt för jag får ju aldrig något gjort.

♦ Jag har en extrem scenskräck, hatar att prata inför folk. Det går bättre nu än förr, men jag blir fortfarande himla nervös om man ska redovisa något muntligt inför klassen eller något liknande. 

♦ När jag var yngre ÄLSKADE jag Harry Potter-böckerna. Eller ja, filmerna också. Jag har läst hela serien säkert 20-30 gånger och det är ingen överdrift. Kan fortfarande slå upp vilken sida som helst, läsa en mening och veta exakt vad som händer. 

♦ Jag älskar att sjunga och gör det jämt och ständigt, men ifall jag ska sjunga "på beställning" går det inte. Det har väl med scenskräcken att göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0