One Direction i Friends Arena

Vår lilla resa började tidigt på onsdag morgon (8 maj) då jag och Elvira åkte ut till flygplatsen. Vi hämtade ut biljetterna och det, och sen kom Frida och Gabriella efter en stund.
 
 
Vi gick ombord på flyget när det kom och själva flygresan var bland det värsta jag varit med om. Trodde mina öron skulle sprängas och var tillochmed tvungen att trycka på den där knappen så att en flygvärdinna kom. Fick tips på hur jag skulle göra, och överlevde hahhah.
 


När vi väl var framme på Arlanda tog vi tåget in till Stockholm och gick direkt till min farbrors kontor där vi fick lämna våra väskor.
 


 
Vi höll på att dö av hunger så vi skyndade oss till närmaste restaurang, haha. Maten var bland det godaste jag ätit och dessutom var det årets första uteservering, så det var riktigt mysigt.
 
 
Sen gick vi och handlade lite mat och så, och så gick vi tillbaka till min farbrors kontor för att ladda mobilerna och sen bli skjutsade till arenan. Vi köade i två timmar vilket var alldeles lagom.
 
 
Känslan när vi kom in i arenan var helt obeskrivlig. Det var större än globen men man hamnade verkligen inte långt ifrån scenen. Bilderna kommer inte göra våra platser rättvisa utan vi såg mycket bättre :)
 

Ljushavet på Over Again.


Ljushavet på Little Things.

 
Själva konserten i sig kan jag inte skriva om, det går verkligen inte att beskriva hur det var. Det var verkligen helt otroligt. Och själva stämningen där inne var helt sjuk, det var verkligen en sån glädje när alla hoppade och sjöng med till alla låtar. Helt galet.
 
 
Och slutligen såg det ut såhär när vi gick ut, vi väntade en stund innan vi gick ut och sen var det bara att följa med strömmen.
 
Det här var verkligen hur grymt som helst och jag skulle absolut göra om det, hur många gånger som helst. Är så glad att jag fick vara med om det.

Kommentarer
Postat av: gabriella

ÅÅÅH vill typ gråta

2013-05-30 @ 18:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0