Min helg

I fredags for jag till Frida med Gabriella och Elvira och såg på idol. Vi åt mycket gott och fick även en väldigt rolig video när vi skrämde vettet ur Elvira!
 
I lördags så var jag hos Rebecca och åt middag. Mycket trevligt och det var väldigt länge sen sist!
 
Igår så var jag först på surf för att träna på dansen till julshowen. Blev än en gång påmind om att jag inte är skapad för att dansa, smidig som ett kylskåp om inte värre. Men men, det ska nog gå bra!
 
Sen på kvällen blev det bio med Frida, Gabriella, Linda och Elvira. Vi såg Catching Fire, och herreeee vilken film. Det borde vara olagligt att en film slutar sådär, haha. Nästa film kan gärna komma typ nu helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0