Saker jag ser fram emot

♦ Julshowen! Förra året var det lite kaos på gränsen till omöjligt, men i år känns det mycket bättre och det känns bara så himla roligt.
 
♦ Julen, och allt som hör till. Julafton, jullov, snö... behöver jag säga mer?
 
♦ Tanzania. Åh herre vad roligt det ska bli, förberedelserna håller på för fullt med vaccinationer och sånt. Det här kommer bli så gryyymt!
 
♦ One Direction, två konserter i början av sommarlovet. 4 dagar i Stockholm med fina vänner, och så toppar vi det med Gröna Lund!
 
♦ Skoter!! Eftersom att jag är borta under sportlovet så vet jag inte när jag kommer få köra. Det blir iallafall under påsklovet men det är så otroligt lång tid kvar tills dess!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0