Fina ponnyn!

Igår fick jag rida Nixon igen i dressyrgruppen. Eftersom han blir så himla stel och stressad om man har spö så provade jag att ha hoppspö och det gick mycket bättre. 
 
Från början var han lite stel men jag gav inte upp utan red hela lektionen och jobbade på. Var heeelt slut efteråt, haha. I slutet var han hur fin som helst, hade fin bjudning, avslappnad och så hade jag verkligen inget i handen! Han var så otroligt fin.

En gammal bild från en dressyrtävling i vintras.
 
Förresten så är det en dressyrtävling den 27 oktober, alltså om lite mer än två veckor! Ska troligtvis vara med på Nixon och jag är så himla taggad. Mitt mål är isånafall att få en någorlunda avslappnad ponny som inte bara springer ifrån domaren (som alla andra gånger) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0