5 saker ni kanske inte visste om mig

♦ Jag är besaaaaatt av saltlakrits. Verkligen helt besatt. Åker till godishuset för att köpa en påse full med en och samma sak - lakritsklubbor. Höjdpunkten när jag var liten och åkte till vännäsby var inte att träffa släkten - utan att få köpa lakritskulor på kiosken.
 
♦ Just nu har jag ett täcke, fyra kuddar och tre filtar i min säng. Mysigt värre!
 
♦ Jag älskar att sova med öppet fönster. Från maj till oktober brukar det vara öppet dygnet runt, sen får jag inte ha det öppet under vintern för det kan bli fuktskador. Men jag brukar fuska lite och öppna det en stund innan jag lägger mig så det blir så där härligt svalt i rummet.
 
♦ Jag har för det mesta väldigt svårt att koncentrera mig i skolan. Värst är det på mattelektionerna, om vi slutar sent eller om jag är hungrig, då är det nästan inte ens lönt att prata med mig för att jag är så borta.
 
♦ Jag kan helt ärligt säga att jag har blivit av med mina nervösa tävlingsnerver. Förut var det nästan så att jag ville avanmäla mig dagarna innan, men nu känner jag mig bara taggad. Det är så skönt att slippa oroa sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0