Lite av min sommar

Av en slump hittade jag en mapp på datorn med en massa bilder från i somras som jag nu tänkte dela med mig av. Hade en riktigt grym sommar med världens bästa människor, lite av allt om vi säger så. Så underbart och jag skulle så gärna vilja spola tillbaka tiden.
 
Jag tänkte vara lite smart och säga hur lång tid det var kvar innan vi satt på planet till Alanya men det blev lite fel... haha.
 
När jag inte var på ponnyridning, målade om i cafeterian eller tog hand om sjuk häst så hängde jag med Tore!
 
Och däremellan hängde jag även med bästhästen Lusen!
 
En vecka i streck hängde jag och Frida i Norrmjöle där vi åt fler mackor än vi kunde räkna till och blev bruna som få på köpet. På kvällarna blev det ett och annat bad i Kassjö!
 
Hann med många utekvällar på båten!
 
Blev firad av mina underbara vänner på min 18-årsdag. 
 
Blev hembjuden till Elvira där vi skulle göra drinkar och ligga och slappa i solen, men istället blev det molnigt så vi umgicks med hundarna. 
 
Hade piratövernattning i stallet så vi ledare skulle klä ut oss.
 
Jag och Jessica bakade en kladdkaka till stallet.
 
Gick på långa promenader med Frida.
 
Hängde på allstar en kväll med Frida, Matilda, Lisa och William. En annan kväll blev det middag där med Frida, Matilda och Nathalie.
 
Ja det här var några av alla bilder jag hittade, sommaren avslutades med bästa resan i mitt liv - Alanya. Men det är en hel klass för sig så det har jag inte tagit med om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0