En läskig händelse

En bild på den nya storhästen Chomper.
 
Måste berätta om en läskig händelse som inträffade när jag jobbade med Alex i söndags. En häst, närmare bestämt Kate, fastnade med hoven i ett hönät i hagen, jag stod och höll upp hoven ett bra tag medan Alex sprang efter en kniv. Ville inte att hon skulle fastna ännu mer så hon fick vila hoven på mitt lår, och jag stod och klappade henne så hon inte skulle få panik. Hon satt fast riktigt ordentligt, repen hade kilats fast mellan hoven och skon och satt som berget.
 
Som resutat har jag två blåmärken på låret efter broddarna, men Kate klarade sig utan skador och verkade inte speciellt brydd av händelsen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0