Min helg

Skrev nyss ett långt inlägg men all text försvann, så jobbiiiiigt. Drar det lite snabbt då; var på Linda och Linneas 18årsfest i fredags, hade riktigt roligt förutom några jobbiga saker, men jag träffade nytt folk och lärde känna några riktigt härliga människor. 
 
Igår mötte jag upp Jessica och Ebba för lite soffhäng med melodifestivalen och prat om det mesta. Så skönt att ha så fina vänner som jag har. 
 
Idag jobbade jag med Jessica, det började tungt med oplogade vägar och en massa illaluktande hästtäcken som skulle upp på otåliga hästar. Men annars rullade det mesta på, det enda som hände under dagen var att Kate än en gång lyckades trassla in sig i hagen, den här gången i sitt eget täcke. Som tur var skadades varken häst eller människa även om hon var rejält spänd och det tog en bra stund innan vi fick komma fram till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0