Min helg

I helgen har jag varit ensam hemma med Jaxon. Himla mysigt, har haft en riktig slöhelg då jag inte gjort något typ. I fredags kom Ebba och Evelina hit, vi såg på tv och pratade. Igår åkte jag ner på stan för att se på invigningen, skulle möta Jessica, Ebba och Evelina där men det var lättare sagt än gjort! Det var sjukligt många människor där och det tog ett bra tag innan jag hittade igen Jessica åtminstone. 
 
Invigningen i sig var helt okej, för mycket samer och samiska men annars bra. De två sista numren var riktigt häftiga! Särskilt helikoptrarna haha. Efter invigningen såg vi på melodifestivalen hos mig och åt gott. Bra lördag! 
 

Den gröna lasern som vi blev helt fascinerade av! Haha.


Lite av allt folk på Vasaplan, verkligen sjuka mängder med folk.

Och slutligen mitt sällskap i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0