Stallet igår

Igår tog jag och Evelina bussen till surf, hon skulle rida Porter innan ridskolan så då passade jag på att gå med Diva en stund i ridhuset. Hon blev sparkad påväg in från hagen och hade ett svullet ben, stackars lillponnyn. 
 
 
Sen red jag Fluxan, hon behövde röra på sig lite eftersom storhästarna hade teori. Det var roligt även om hon var väldigt annorlunda att rida än i stort sett alla hästar jag suttit på, direkt jag tog i henne stannade hon och hon visade verkligen när hon inte var nöjd med något. Men det gick bättre efter ett tag, fokuserade på att trava framåt och få henne relativt avslappnad. 
 
Sen fotade vi en massa ponnylektioner, åt middag och sen red vi! Ridningen kommer i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0