Hemma igen!

Hemma igen! Ja alltså, det har varit så sjukt. Det känns som att vi var borta jättelänge, samtidigt som det känns som att det var igår mamma lämnade mig på flygplatsen. Jag har massvis med bilder att visa men jag vill redigera dom först då det är mycket safaribilder som jag "satsat" lite mer på när jag fotat. Tror att jag kommer dela upp resan i olika inlägg så det inte blir så jobbigt att läsa!
 
Även om det var otroligt skönt att få lite värme mitt i vintern så är det skönt att vara tillbaka i Sverige. På grund av krångel med piller och lite annat så mådde jag inte jättebra vissa dagar, så det känns skönt att vara hemma så vi kan lösa det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0