Tre roliga händelser i stallet

♦ Haha, den absolut roligaste(/hemskaste/läskigaste) händelsen i stallet var när vi nattvaktade för något år sen. För att göra en väääldigt lång historia kort så skrämde vi upp varandra rejält och vi fick för oss att det var någon där med oss, mitt i natten. Inte blev det bättre av att larmet var på i stallet sen när vi gick ner... Men det visade sig att det var vi som utlöst larmet och vi fick vänta på securitasvakten haha.
 
♦ I höstas var vi ute och red i skogen, vi försökte hitta till en mjuk och fin stig men det gick inte riktigt som vi tänkt oss. Det slutade med att vi var tvungen att vända då vi var påväg upp på ett berg, och sen när vi kom tillbaka var det ingen som visste var vi hade varit, ingen hade sett något berg. Haha.
 
♦ Efter sommarbetet red jag igång Nixon, stod och borstade honom i kallstallet i en spilta utan spån. Då får han för sig att kissa, och det blir en jättepöl på golvet. PLASK säger det bara, och jag har tappat min mobil i Nixons kiss. Jag bara skrek och skrattade, det var så absurt och jag blev så äcklad, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0