Veckan i bilder

Har haft fullt upp hela veckan med matteplugg och lite annat. Gjorde bort mattenationella igår som vi hade hela dagen, känns så obeskrivligt skönt att ha gjort bort det! 
 
Tänkte iallafall bjuda på lite bilder som tagits under veckan.
 
Jag, Evelina och Jessica bestämde oss för att gå och köpa glass.
 
Sen skulle vi fixa till Jessica så vi kunde ta en lookalike-bild. Sjukt hur lik hon är!
 
Pluggfika/mat.
 
La mig ute i solen för att plugga ännu mer matte...
 
Vilket resulterade i en "härlig" röd färg i ansiktet.
 
Fina Linda!
 
Gick på stan med Linda och Frida igår och fick med mig en tröja och en klänning hem. Mer än nöjd!
 
Betade Lusen i kvällssolen igår.
 
Tävlingsdags på surf! Så kul. Är där hela helgen för att nattvakta och stå i cafeteriavagnen. Idag hade jag tänkt åka dit tidigare och hålla Hannah och Alva sällskap eftersom dom ska tävla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0