Feber och tidig hemfärd





I söndags försvann solen och vi blev bjudna på middag och badtunnemys hos familjen Vinqvist i deras fina stuga. Vi tog skotrarna dit, det är en ganska bra bit att köra men det funkade. Till middag blev det grillat, årets första grillning för vår del, alltid lika gott! Efter badet stannade vi över natten så vi kunde köra hem dagen efter. 

Vaknade redan vid 2 på natten av att jag inte mådde bra alls, hade världens frossa och huvudvärk. Väl tillbaka i vår stuga konstaterade vi att jag hade 39.5 graders feber och det var inte roligt kan jag säga. Det var länge sen jag var så sjuk nu och det kändes som att det gick från 0-100 ungefär. 

Så ja, nu är vi hemma en dag tidigare än planerat. Jag har mått hyfsat bra under dagen men nu börjar det bli lite värre igen. Hoppas det går över under natten, är så besviken över att jag inte fick mina dagar i fjällen så då kan jag väl lika gärna göra någon nytta här hemma istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0