Påsklov och humöret på topp

Är så fruktansvärt dålig på att ta bilder nu för tiden, måste bättra mig för det känns som att jag aldrig har något att skriva om nuförtiden. 

Vaknade upp på strålande humör idag, sista dagen innan påsklov och det känns så himla bra. Ikväll ska jag äta thaimat och sen ska vi ut, länge sen sist så är taggad på det. Hoppas min mage är med på noterna bara, men det borde inte vara något problem (peppar peppar). Imorgon ska jag rida Kryckan med Agnes så hon får visa lite ridvägar och så, sen ska jag jobba innan det blir en tidig kväll. På lördag tar jag bussen till fjällen! Bara roligheter den närmaste tiden, inte konstigt att humöret är på topp.


Några redan visade bilder från sist vi var ute.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0