Lusardo 4/2-15

Det blev till och med ännu stressigare igår än vad jag trodde, var helt kaos i hjärnan när jag kom fram till stallet haha. Men som tur var så var Lusen redan ute så jag behövde bara byta om. 
 
Emmeli fick börja sitta upp honom och rida igenom honom lite. Det kändes som att det behövdes då jag fick bra tips om hur jag ska rida honom, känns bra inför tävlingen på lördag. Överlag så gick hela lektionen ut på att träna på programdelar till tävlingen, det gick helt okej och jag är nöjd. Det känns roligt att vi ska tävla igen nu, känner mig faktiskt väldigt taggad. Håller på att fundera ut en passande outfit till oss men det går inte riktigt framåt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0