Tre möten

Idag har jag samlat lite vuxenpoäng med tre möten i eftermiddags. Först ett angående gymnasiearbetet, allt såg bra ut enligt vår handledare så det kändes väldigt skönt. Sen det där Tanzaniamötet jag berättade om tidigare, det verkar som att dom ska göra tavlor och sätta upp i a2-korridoren på skolan av mina bilder. Spännande att se vilka han väljer ut! 
 
Det sista mötet var angående ett till extrajobb som jag fick, även det kändes riktigt bra och jag tror jag kommer trivas riktigt bra. Med andra ord så har detta varit en toppentisdag, skönt med sådana dagar som bryter av vinterdvalan typ haha. 

Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

Super fin blogg den är såå bra ska du veta :D Kikar in här varje dag ska du veta kommenterar så ofta! ♥

2015-02-04 @ 06:41:26
URL: http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0