Mitt 2014

2014 är verkligen året då jag gick från att må som allra sämst till allra bäst. Jag fick inte världens bästa början på året med andra ord, men med hjälp av min närmaste vän fixade det sig. I somras tog det verkligen vändning och sen dess har jag mått bättre än någonsin. Är så glad över att ha dessa personer i min omgivning och vi har verkligen haft roligt!
 
Har sparat en hel del bilder under året som gått så nu tänkte jag bjuda på en bildbomb. 
 
Var på invigningen av umeå 2014, var blond, firade Linda med kinamat.
 
Över sportlovet åkte vi till Tanzania där vi stannade i 10 dagar. Mitt livs fotoresa typ! Har så fruktansvärt många fina bilder därifrån.
 
Hade en rolig vår när jag väl mådde bra och det var mycket som hände. Hängde i stallet, åkte till Stockholm en sväng, tävlade Lusen, höll i piratövernattning i stallet, vi tog bort Jaxon♥, hoppade hinder i skogen och var på fabriken. 
 
Hade världens bästa sommar!
 
Sommaren avslutades med Alanya-resan, bland det bästa jag varit med om verkligen. 
 
Vi drog till min stuga i fjällen över en helg och hade det allmänt asgrymt.
 
Ja, sen har vi hösten och vintern. Har mått så sjukligt bra och vi har verkligen hittat på mycket. Paradisbadet, middagar, myskvällar, bio, Johans stuga, och många utekvällar på five och lokal. 
 
Får väl säga tack till allihop som gjort det till ett bra år helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0