Studenten 2015

Alltså detta var den bästa dagen någonsin, har svårt att förstå hur någonting ska kunna mäta sig med den. Alarmet ringde redan 3 på morgonen men lyckades inte ta mig upp förrän vid halv 4 så det blev stressigt på slutet. Vi hade champagnefrukost på Böleäng och därefter följde en promenad till Draggen, spring i ishallen, farväl av lärarna och sen flaket. Allting var så otroligt roligt och jag har aldrig varit så glad i hela mitt liv!
 
Sen bar det av hemåt där släkten väntade med mat och presenter. Är förövrigt väldigt, väldigt nöjd över mina presenter då jag fick en iphone 6, min älskade resväska, presentkort, pengar och vin- och champagneglas från iittala. 
 
På kvällen så förade vi med klassen i Röbäck innan det var dags för studentskivan på Kårhuset, hade en bra avslutning på en otroligt bra dag. Bästa dagen någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0