Min söndag



Idag jobbade jag mitt sista inskolningspass på Statoil och det gick bara fint. Hittills har jag bara positiva saker att säga om jobbet, visst har det varit mycket nytt nu i början men jag trivs väldigt bra. 

Efter jobbet for jag direkt till Kryckan och gick med honom. Hann gå innan det blev helt kolmörkt så det var skönt, sen tog jag väldigt god tid på mig att fixa stallet och allt. Borstade honom från topp till tå tills han såg ut som en ponny igen (regn + hage = lera) och försökte lära honom att pussas. Det återstår att se nästa gång om han kommer ihåg det, haha. 

Efter det for jag till surf och städade ur mitt skåp. Det lyckas alltid bli så stökigt, så nu tog jag tag i det och fixade ordentliga grejer. Till exempel ett spöställ på dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0